Trött i musklerna

Kroppen känns bättre idag.
Den gör inte ont längre, den är bara sliten!

Jag tog mig ner till gymmet i förmiddags. Värmde upp på crosstrainer och sen blev det mage och rygg. Jag var lite begränsad på tid, men fick ihop många övningar med lite vila så ett helt oki pass blev det.
Imorgon väntar mördarpasset för benen och jag ser ärligt fram emot det, det ska bli skönt. Skönt att mosa benen ordentligt!!

Som sagt så är ju min kropp väldigt sliten, jag är väldigt trött i musklerna. Men vad kan man annars förvänta sig efter 7 pass på 8 dagar direkt efter en 3 veckors lång sjukfrånvaro. Jag har som sagt en dags träning kvar innan vila på måndag. Det fixar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0