Promenad med lillebror

Det känns verkligen jätte bra med träningen just nu och det flyter på.
Jag har inte direkt tappat någon styrka under mina veckor som sjuk och sängliggande. Väldigt skönt!

Idag laddade jag med en härlig frukost och tog min PWO (som för övrigt är super god) innan jag åkte ner på stan och mötte Frida. Fixa ett ärende och sen till gymmet. Blev ett triceps och axelpass, med ett bra tryck rakt igenom. De passen börjar bli så roliga för musklerna i både armar och axlar börjar bli mer synliga och starkare. Det gör allt så mycket roligare :)

När min bror kom hem från jobbet så tog vi oss ut på en promenad ner till sporthallen, förbi Eskil och sen hem igen. 4,5km fick vi ihop på 45 min :) Riktigt trevligt, så det får vi göra oftare!

Efter promenaden blev det plankan, sen en skön dusch och en god middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0