Fläskfilé och kantarell pasta

Recept
150g fläskfilé
30g kantareller
2msk hackad gullök
1 hackad vitlöksklyfta
50g kvarg
lite soya
salt och peppar
25g pasta (vita fiber el fullkorn)
100g grönsaker

Koka pastan enligt paketet.
Stek fläskfilén i lite olja tills den är nästan klar.
Ha i lök, vitlök samt kantareller och fräs lite till. Krydda efter smak.
När allt i stort sätt är klart så häll på pastan.
Ta pannan av spisen, ha i lite soya för smaksättning och färg. Rör i kvargen försiktigt.
Servera med sallad till.

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Shuhu!

2012-11-03 @ 10:05:23
URL: http://gamesoul.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ojdå, råkade trycka fel utan att skriva min fråga xD

men måste säga att din mat ser sjukt mumsig ut, har du fler recept?? Har precis börjat min månad av fitnessfighten!

Svar: Tack så mycket :) Jag brukar bara "slänga ihop" något, men kommer jag på något bra så lägger jag upp det här :) Lycka till under den här månaden!
Jennie

2012-11-03 @ 10:06:19
Postat av: Amanda

hur många kalorier är den här rätten btw?

Svar: den ligger på ca 345 kcal :)
Jennie

2012-11-03 @ 10:42:40
URL: http://gamesoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0