Dag 8 & 9

Inlägget som jag skrev igår försvann visst, så jag slänger in ett nu om dag 8 och 9.
 
Maten har börjat fungera väldigt bra nu, jag vet hur jag ska få ihop allting och mellanåt så kan jag faktiskt bli hungrig innan det är dags att äta igen. Jag har hittills lyckats variera mig så pass bra med mat och mellanmål så jag har inte förätit mig på någonting än iaf ;) Jag har även blivit bättre på att få i mig den mängd vatten som jag ska per dag!
 
 Träningen ger framsteg hela tiden och konditionen har blivit klart förbättrad. Igår sa Frida till mig efter andra cardiopasset, "för en vecka sen så hängde du över löpbandet och kunde inte prata efter, idag kan du ju prata knappt anfådd efter". Och jag kunde prata mig genom hela första cardiopasset, vilket jag absolut inte klarade för en vecka sen. Jag har även förbättrat uthålligheten i musklerna :)
 
Försöker hinna med ett inlägg om dag 10 senare, dagen då den första mätningen och vägningen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0