Dag 4

Nu börjar det rulla på bra, både med träning och mat :)
Jag har haft tenta, haft labb i Västerås och ändå fått till både mat och träning. Första dagen som jag faktiskt kom upp i 1500kcal också, eller 1509kcal för att vara exakt. Dock så är jag fortfarande så mätt så att jag mår illa mellanåt. Men som jag sagt tidigare så får allting vara värt det i slutändan :)

Idag kom även första nya övningen i träningsprogrammet, riktigt jobbig var den. Som det ska vara ;)


En trött och väldigt nöjd tjej. Och en super god nyttig efterrätt :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad duktig du är! Man blir peppad av dig genom att läsa hur mkt du kämpar! Lägg ut lite nyttiga recept om du har några :)

Svar: Tack så mycket :) Och vad kul att du tycker det! Jag ska försöka lägga upp lite recept när jag göra något gott och nyttigt :)
Jennie

2012-10-18 @ 05:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0