Dag 30 - sista dagen

Nu har 30 dagar passerat sedan jag började med detta och fitnessfighten är över.
Det har varit en helt otrolig resa och några riktigt tuffa dagar. Vissa riktigt tunga och andra som bara flöt på utan problem. Men det har verkligen varit 30 lärorika dagar! Jag har lärt mig mycket om både mat och träning, så nu finns det verkligen ingenting som kan stoppa mig :D
 
Resultat efter dag 30 ser ut såhär:
Vikt: -4,2 kg
Midja: -6 cm
Höfter: -10 cm
Rumpa: -8 cm
Lår: -7 cm
Vilopuls: -10 slag/minut
 
Jag måste nog ändå känna mig nöjd med resultaten, även om jag har väldigt höga krav på mig själv och gärna skulle vilja ha mer. Men jag är långt ifrån klar med det här :)
Min plan är att vila från träning och äta i stort sätt som jag vill till och med söndag. Sen kör jag igång med allt igen på måndag. Så imorgon ska jag sätta mig och planera olika pass och även lägga upp hur jag ska sköta kosten.
 
Det känns lite sådär men jag tänker faktiskt lägga upp mina före- och efterbilder. Jag är ju inte alls nöjd med mig själv och har lång bit kvar, men jag är nöjd med vad jag har uppnått under dessa 30 dagarna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt :) min månad börjar i dag!!! :)
Ngr bra tips kanske?
Kram

Svar: Du kommer få en riktigt rolig och tuff månad, och även lärorik :D Ett tips som är väldigt avgörande är faktiskt planeringen! Försök att planera åtminstone en vecka åt gången med mat, kost, jobb/plugg och fritid. Då blir allting mycket mycket lättare :)
Jennie

2012-11-01 @ 11:05:09
URL: http://sylvenemma.blogg.se
Postat av: Sanna G

Bra jobbat! :D
Jag har startat idag men har oturligt nog haft ont i halsen ett par dagar. :/ Var du sjuk någon gång under din månad och hur ska man göra med träningen då?

Svar: Tack :)Usch då, inte den starten man vill ha kanske. Nej jag lyckades hålla mig frisk hela tiden. Men om man blir sjuk eller som du som redan är det, så är det viktigt att vila från träningen men at hålla jätte hårt på kosten, man ska gärna äta lite mer. Till exempel ett extra mellanmål för att hjälpa kroppen att återhämta sig!
Jennie

2012-11-01 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0