Dag 29

Det har varit tyst här när jag varit i norge tyvärr. Det var en rejäl utmaning att åka bort i 4 dagar, både träning och mat skötes så bra det gick. Och jag lät godisskålen passera framför ansiktet flera gånger utan att röra vid den, lite stolt är jag :)

Jag genomförde torsdagens pass på gymmet innan jag åkte och idag var jag tillbaka. Kändes konstigt att inte varit där på flera dagar :o
Passet idag gick sådär på grund av mitt knä, jag kunde inte ta i som jag gjort tidigare. Men sista passet imorgon, sen får det bli vila i några dagar. Behöver vila knät för att se om det kan bli bättre, annars måste det kollas upp :/

Det är som sagt bara imorgon kvar, sen är dessa 30 dagarna över. Känns lite tråkigt på ett sätt, kommer nästan bli tomt. Men jag ska lägga upp en planering för träningen med start nästa vecka, fler kilon ska bort så jag fortsätter på i stort sätt samma sätt :)


Såhär såg min utsikt ut under träningen i norge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0