Dag 22

Nu avslutar jag dag 22 och det innebär alltså bara 8 dagar kvar :D
Jag är faktiskt lite nöjd och stolt över mig själv att jag klarat det här i 22 dagar. Jag har varit utan socker och andra onyttigheter i 22 dagar, mer än tre veckor. Och det är jag mest nöjd över!

Sen är jag även nöjd över hur pass mycket bättre min kondition har blivit. Under de första dagarna så trodde jag verkligen att jag skulle avlida (kändes som jag var nära) under de två cardiopass á 10min som finns i programmet. Idag, bara tre veckor senare, så la jag till ett extra och körde tre cardiopass á 10min. Och jag genomförde dem utan större problem, visst svetten rann och jag var riktigt trött efter, men härligt trött och inte sådär jobbigt trött.
Det ser jag som ett stort framsteg!

Jag har enormt höga krav på mig själv, men någonstans måste jag kunna säga att jag är stolt över det jag åstadkommit nu. Börjar smått inse det :)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Heja! Heja! Jag är verkligen imponerad av ditt genomförande av detta program - jättetufft. Jag håller alla tummar för att du orkar fortsätta och sedan hålla i det. Kanonbra jobbat - jag tycker du är världsduktig. Stora KRAMAR!

Svar: Tack så mycket mormor :D Det är riktigt tufft men inte många dagar kvar nu och det kommer vara värt allt slit :) Kram!
Jennie

2012-10-23 @ 12:08:16
Postat av: Maria

Absolut ska vi vara stolta som gjort den här månaden. Bästa hälsoinvesteringen på länge :)) Lycka till sista dagarna!!

Svar: Ja det är helt det bästa jag gjort hittills inom träning :) Ja tack detsamma!
Jennie

2012-10-23 @ 21:18:21
URL: http://mariasfitnessfight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0