Dag 2

Dag 2 är nu avklarad och det går faktiskt helt oki. Jag är lite trött och så men det ger sig nog inom några dagar när rutinerna satt sig och avgiftningen är gjord ;)
Jag tycker jag äter hela tiden och jag får kämpa för att få i mig allting. Jag är konstant mätt! Idag fick jag ett litet sötsug, men strax efter det så var det dags att äta ett mellanmål så det gick fort över :)
Jag har testat lite nytt idag. Två nya mellanmål och ny middagsrätt, riktigt gott allting :) slänger upp bilder på lite av den maten jag ätit idag. Jag har en liten känsla av att det kommer bli mycket bilder under FF eftersom dagarna och passen ser väldigt lika ut varje dag.

Nu väntar sängen och några timmars skönhetssömn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0