Dag 17

Det börjar kännas i benen att man har tränat 17 dagar i streck nu!
Benen är väldigt tunga nu efter 20min på crosstrainern varje dag och määäängder av knäböj i alla dess former. Jag är lite trött på dom och benen är som stockar efter. Men när jag ser utvecklingen på både mina lår och rumpa så är det värt all smärta och all svett ;)

Jag har kommit in i en sån period igen som jag hade i början där jag svettas helt galet mycket. Mina linnen är dyngsura, "svetthandduken" är verkligen blöt och tightsen måste verkligen hängas på tork efter ett pass. Inte det mysigaste men då vet jag att jag jobbat hårt och på gymmet är det allt som betyder något :)


Tunga ben efter dagens pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0