Dag 12

Snart har jag kommit halvvägs genom dessa 30 dagar, efter måndagens pass så kan jag börja räkna ner :)

Idag tog det verkligen emot att åka till gymmet, pga värken i huvud och muskler. Men väl nere så flöt det på bra genom hela passet :) Dagens nya övning var armhävningar, och jag hatar verkligen armhävningar. Det har jag alltid gjort! Men vi får väl se hur det blir efter det här, just nu så utförs dem på knä..

Maten är också svår idag då jag sov lite längre idag pga huvudvärken. Kom inte upp ur sängen förrän framåt 10 vilket försenade all mat. Så för att få i mig allt så får jag slå ihop mellanmål 2 med middagen. Sen blir det en smoothie på jobbet inatt :)

Nu börjar jag verkligen känna skillnaden på min kropp. Det är vid det tillfällena som man verkligen känner att allt slit är värt det i slutänden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0