Dag 11

Det här var helt klart den tuffaste dagen på gymmet hittills. Jag var verkligen helt slut efter första cardiopasset och under det andra trodde jag att jag skulle avlida. Även övningarna var tunga, speciellt för benen och armarna. Handbollsträningen igår tog verkligen ut mig totalt, och jag hade ingen ork kvar idag. Men jag tog mig åtminstone genom passet, det var de bra resultaten som fick mig att bara kämpa vidare!
 
Jag har en aning huvudvärk just nu faktiskt, men jag ska snart börja med maten så får vi hoppas på att det kanske lägger sig efter det. Jag har pluggat en del idag och nu tänkte jag bara ta det lugnt i soffan resten av kvällen. Jag ska lyxa till det med ett glas Loka och en god efterrätt sen. Det blir nog äppelpytt med vanlijcreme toppad med hallon och blåbär :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0