Dag 10

Dag 10 och nu är 1/3 av fitnessfigthen avklarad!
Idag är första tillfället för vägning och mätning som görs var 10:e dag. Jag hade först inte tänkt avslöja mina resultat på vägen men jag har ändrat ig lite. Jag kommer skriva framstegen, men inte vad den aktuella vikten eller måtten är. Det får ni veta först dag 30 :)
 
Resultat efter dag 10:
Vikt: -2,7 kg
Midja: -3 cm
Höfter: -6 cm
Rumpa: -3 cm
Lår: -2,5 cm
 
Jag är väldigt nöjd med dom resultaten, det är över förväntan. Så nu är jag jätte spänd på vad de kommande tio dagarna kommer att ge. Det sägs att det händer mest mellan dag 10 och dag 20. Så det är bara ge allt dessa dagar, lägga in en extra växel och hålla sig borta från våg och måttband ;)
 
Dagens träningspass gick riktigt bra. Jag ökade motståndet lite grann på crosstrainern, jobbigt men det gick fint :) Nya övningen, rotation med böjda ben, var rätt tuff faktiskt men kändes bra i musklerna.
Jag känner verkligen framstegen i träningen för varje dag som går, för varje pass jag utför, så känner jag hur jag blir starkare. Speciellt i magen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0