Förändring

Varken maten eller träningen har ju gått vidare bra sista tiden, vilket känns jäkligt jobbigt. Men efter helgen är det dags att ta tag i det på riktigt!! Eftersom lönen kommer imorgon så kan jag inhandla allt jag behöver på lördag för att äta rätt från måndag, nu jävlar ska det hända grejer igen.
 
Men trots att jag har "slarvat" med allt så känner jag ändå hur min kropp förändras :) Så jag fick ett ryck nyss och tog nya bilder, dock inte lika bra kvalitet som de tidigare då det är svårt att få rättvisa bilder när man tar de själv. När jag såg bildern så fick jag beviset på att det hänt lite mer. Det som "hänger" på ryggen är i stort sätt borta nu, och nu har jag kommit så långt att det faktiskt syns att min ena höft (den högra) är större än den andra (Den är det efter min moppeolycka 2004, då musklerna fick en smäll och inte gått tillbaka). Och det är säkert 3 år sedan det gjorde det sist! Sen har jag fått ett ordentligt rump-lyft, vilket jag både ser och känner själv. AWESOME!!!
 
Jag slänger upp bilderna från dag 1, 30 och 53 :)
 
 
 
 
Nu jävlar ska jag kämpa på och förhoppningsvis plocka de där 3,5kg som är kvar till nästa mål innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0