En ny tändning!

Idag kom boken som jag har väntat på, Fitnessfighten för alla!
Och genast så fick jag en nytändning om att komma igång igen, att köra på med samma som förut. Jag skulle så gärna vilja tappa 3-3,5kg innan jul, för det skulle innebära en sån jäkla stor milstolpe för mig om jag gjorde det!!
 
Jag har så fullt i skolan nu närmaste dagarna, för har en väldigt stor uppgift som ska vara inne på lördag. Så efter att den är inne då kan jag börja slappna av lite och komma igång med träningen. Tyvärr så kan jag ju inte träna varje dag då jag inte kan köra benövningarna, men jag ska testa mig fram hur mycket min kropp orkar. Så jag börjar med att köra varanan dag på gymmet :)
 
Senare ikväll när jag är klar med dagens plugg så ska jag sätta mig med boken och bläddra genom den. Men nu, Brandskyddsdokumentation!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0