Dag 47

Äntligen var jag tillbaka på gymmet!
Jag pratade med min sjukgymnast och blev genast lite gladare :) Läkarn gav mig ju träningsförbud för att inte utsätta knät för någonting. Men Stefan (min sjukgymnast) gav mig tillåtelse att köra crosstrainer, trampmaskin och även de övningar som inte gör ont. Så länge det inte gör ont eller får knät att svullna så kan jag bara köra på :) Jag kommer ju dock att sakna benträningen något sjuuukt mycket!
 
Så idag körde jag lätt uppvärmning på crosstrainern och sen blev det ett ganska så lätt triceps och axelpass. Jag ville inte köra på alldeles för hårt nu i början, har ju trots allt varit borta i 2,5 vecka. Imorgon åker jag ner och köra rygg och mage. Jag kör mina gamla pass i någon vecka tills jag känner att jag är tillbaka ordentligt, då går jag tillbaka till fitnessfightpassen :)
 
Skönt att vara tillbaka helt enkelt!
Mätningen och vägningen gick även ganska bra med tanke på att jag i stort sätt ätit vad jag vill och inte tränat alls. Vikten ligger runt samma, plus/minus 0,5kg ungefär. Hade minskat centimeter på midja, höfter och lår. Känns bra :) Så med träning till det så kommer det att bli ännu bättre :)
 
 
Jag är super taggad för att köra vidare nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0