Tryghetszon

Det är en sån underbar känsla när man inte vill annat än att bara träna. Att få köra slut på kroppen, att musklerna värker, måste vara det absolut bästa som finns!

Jag bara älskar att vara nere på gymmet och där mår jag som allra bäst. Det är den enda platsen där jag kan stänga bort alla tankar, där jag kan försvinna från alla viktiga måsten och bara vara. Att ta ut aggretioner och bara få köra slut på kroppen, underbar känsla!
Gymmet känns som mitt andra hem, min andra tryghetszon.

En sak som jag älskar så mycket med att träna styrketräning är att jag får ta slut på musklerna på ett sätt som jag älskar och sen att det visar sådana fina resultat. Mitt mål fram till sommarn nu är att få fram musklerna bättre, speciellt i rygg och armar. Skulle gärna säga mage också, men jag vet att det tar längre tid att få fram dem..

Det här hänt en hel del sen jag började, och mycket mycket bättre ska det bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0