Spåret

Imorse var det dags att ge sig ut i skogen för första gången i år. Jag har verkligen längtat efter att få göra det, jag tycker mycket bättre om att gå i skogen än runt i området. Och det tycker även min fot som funkar sååå mycket bättre. Jag kände inte av minsta lilla smärta i fot eller benhinnorna. Enormt skönt!!

Så idag blev det ju alltså vila från gymmet igen, kände att mina muskler behövde vila. Så nu känns kroppen mycket mycket bättre och imorgon ger jag mig på det igen :)


Passade på att ta lite kort när jag var ute idag!



Det kändes dock i vaderna att jag bara gått på plan mark de senaste månaderna, för jääääävlar vad det brände i vaderna under de värsta backarna. Men det ska det allt bli ändring på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0