Pain

Jag hade och även har en sådan fruktansvärd smärta i benen efter mitt brutala pass i onsdags. Helt sjukt!
Igår hade jag så ont att jag nästan ville gråta för varje steg jag tog! Men det samtidigt så är det helt underbart för då vet man verkligen att man gjort något.

Gårdagens pass blev triceps och axlar. Fick ihop det riktigt bra och var riktigt slut i armar och axlar efter det! Jag ökade även lite grann och kände att jag orkade lite mer, det är verkligen en härlig känsla :)

Idag är det vilodag från gymmet. Men jag måste erkänna att jag känner ett ganska så rejält sug efter att få träna ;) Får se om jag kan hålla mig borta hela dagen. Sen kör jag på lördag och söndag! Nu går det riktigt bra igen så jag vill bara fortsätta och aldrig riktigt sluta :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0