På väg upp igen

Allt gick så himla bra med träningen och med mig själv..
Men när gymmet stängde och det dök upp lite annat så tog allting stopp, och det gick även bakåt ett tag. Inte alls bra :(

Men nu är jag på väg tillbaka, jag börjar jobba mig upp igen.
Det är inte jätte lätt att komma tillbaka, speciellt nu när jag varit sjuk också. Men nu känner jag mig frisk igen så nu är det dags att ta tag i träningen på riktigt. Tyvärr så finns inte riktigt tiden den här veckan, kör imorgon och sen får jag vila tills på måndag..
Jag börjar även komma tillbaka till att må bra igen, jag har haft en riktig "down" period nu under de senaste veckorna. Det känns jätte skönt att vara på rätt väg igen och allting blir så mycket enklare då :)


Jag kan om jag vill, och nu vill jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0