Morgonträning VS Kvällsträning

Jag glömde ju skriva om mitt galna träningspass igår :D
Jag körde på med biceps och bröst, sjukt bra tryck hela passet igenom. Och efteråt så hade jag så lite styrka kvar i armarna att jag lyckades tappa telefonen i golvet två gånger :p Men det ser jag som ett teckan på ett väldigt bra pass!
Jag fick även slänga in två stycken övningar för framsida och baksida axel, pga att det var så mycket folk och väntan på maskiner och bänk.


Det är dessutom anledningen till att jag verkligen hatar att träna så sent på kvällen. det är alltid så mycket folk och det kan ju vara nackdelen med ett sånt litet gym. Igår var vi som mest 7st (!!!!) vilket är på tok för mycket samtidigt i den lilla lokalen.
Kvällsträning kan vara väldigt skönt när man har fullt upp på dagen, som jag haft nu i två dagar. Hela dagarna har gått åt till plugg, sen har jag avslutat med träning. Men jag älskar att börja dagen med ett träningspass, så jag föredrar helt klart morgonträning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0