Mage & Rygg

Dagens pass på gymmet blev riktigt jäkla bra och det var längesen som jag faktiskt blev så svettig av att köra styrkan. Idag var det mage och rygg som stod på schemat.

Dagens pass såg ut såhär:

-Sittande rodd
-Situps i maskin
-Bakåtvända situps
-Fällkniven
-Lastdrag
-Sittande magmaskin
-En ryggövning till som jag inte vet vad jag ska kalla den

Jag började gå på bandet och körde några minuters intervall med löpning. Det blev totalt bara 5 min innan det gjorde alldeles för ont, men det är en början. Jag försöker jobba upp det, sakta men säkert..


Jag måste bli mycket bättre på att skriva upp mina pass, och även på vad alla övningarna heter!


Börjar få till en riktigt snygg rumpa nu också ;)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det börjar se väldigt bra ut tycker jag. Följer dina framsteg och du är jätteduktig - bravo-

2012-03-08 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0