Lidande

Jag skulle verkligen vilja träna idag, åtminstone ta mig ut på en promenad, men tiden finns inte till :(
Jag måste plugga det sista innan min tenta i byggnadsplanering imorgon.
Det är det absolut värsta med tentaveckorna, att träningen tyvärr blir lidande då. Tiden finns helt enkelt inte till lika mycket som under vanliga veckor. Men imorgon tänker jag unna mig 1,5 timma nere på gymmet, jag känner att jag verkligen måste. Sen får jag se fram mot kvällen hur torsdagens tenta känns, om jag kanske kan ta en promenad då om jag har tur :)

Men nu måste jag återgå till mitt plugg. Får väl trösta mig med att jag iaf cyklat fram och tillbaka till stan, inte mycket men alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0