Benpass

Ny dag och ett nytt pass på gymmet!
Idag var det dags för ben igen, men jag kunde inte alls göra det jag skulle. Både knäböj och utfall fick jag ta bort från schemat. De höll nämligen på att montera ett nytt löpband och det var grejer ÖVERALLT och maskiner var omflyttade. Så jag kom inte åt skivstången alls och det fanns i stort sätt ingen plats för mina utfall då det även var andra där och träna. Så jag fick tillslut ihop 5 olika benövningar och sen slängde jag in ett par balansövningar istället. Jag är så fruktansvärt svag i vristerna och i mitt skadade knä, så det är något jag måste göra mera!

Nu på eftermiddagen så blev det även en promenad med mamma. 45min och 4,26km fick vi ihop :) Så jag känner mig ändå riktigt nöjd med dagen, så nu kan jag få njuta av god mat och vanlig cola ikväll :D



Liten sammanfattning av gympasset i bilder!




Invigde min nya löparjacka under promenaden idag, helt klart ett riktigt bra köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0