Tappat suget..

Jag har absolut ingen motivation eller sug till träningen alls. Allting är som bortblåst..
Jag kom av mig efter att min morfar gick bort och efter det har jag inte riktigt kommit tillbaka. Och nu har jag så himla mycket med skolan, jag har så mycket tentor i huvudet att jag inte kan tänka på annat. Och det här sugiga vädret gör ju inte att man blir piggare direkt..

Jag har bestämt mig för att hålla upp med träningen tills att mina två första tentor är skriva. De skriver jag måndag och tisdag eftermiddag. Så efter de två så ska jag försöka komma tillbaka ordentligt, för det här funkar inte. Jag måste träna, jag måste få svettas och jag måste få känna musklerna värka, för jag mår så himla mycket bättre utav det.
Om jag inte gör det för mig själv så finns risken att jag hamnar i en ny svaka och går ner mig, och det risken kännas väldigt stor nu tyvärr :/ Så några dagars uppehåll, sen kör jag igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0