Nöjd!

Jag är faktiskt riktigt nöjd över mina två senaste pass på gymmet, igår och idag.
 
Igår blev det ett riktigt bra och intensivt benpass, då jag hade lite begränsat med tid. Men jag gick fullt ut och var helt död i benen när jag var klar. Jag körde även en ny utfallsövning, belgiska utfall, som var galet effektiv på sätesmuskel. Så idag har jag en riktigt ordentlig träningsvärk i rumpan och även  låren känns lite små stela. Men det är en bra smärta så jag njuter :)
 
Idag blev det mage och rygg. Det känns som att jag orkar mycket mer nu, det känns verkligen att jag har byggt upp musklerna ordentligt. Det blev 3 set mage och 4 set rygg!
 
 
Jag hoppas att jag ska orka med ett pass både lördag och söndag. Jag jobbar nämligen natt både ikväll och imorgon, det brukar slita på kroppen men jag ska göra mitt bästa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0