Svacka

Idag så vägde jag och mätte jag mig, och snacka om att all gnista bara försvann..
Men efter lite prat med min bror så är motivationen tillbaka. Men det fick bli ännu en dag fri från träning, just för att återfå motivationen. Och det hjälpte verkligen, så imorgon kör jag hårt igen!
 
Idag är det två veckor kvar tills jag åker till Göteborg med mina brudar, så fram tills dess kommer det bli ett jääääävla kämpande med träning och kost. Så kanske jag kan komma liiiiite närmare mitt mål!
Jag har en sådan klar bild i mitt huvud hur långt jag vill nå innan sommarn är över, och jag hoppas jag klarar det!
 
 
Den här bilden motiverar verkligen mig till att kämpa hårdare.
För dit vill jag inte tillbaka, jag SKA inte tillbaka!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0