Rygg

Jag nämnde i mitt tidigare inlägg om en ny strävan och nytt mål.
 
Det är så att jag tycker det är så sjukt snyggt med en riktigt vältränad rygg, där man verkligen ser musklerna. Jag vet att jag verkligen har byggt upp musklerna bra i ryggen och det har väl börjat synas lite grann. Men jag vill att det ska synas mer, mycket mer. Så nu är strävan att uppnå det, det är mitt mål med träningen under sommaren. Självklart så gäller det fortfarande att magen ska bort, men sen så ska ryggen byggas upp. Och det vet jag att jag även kommer må mycket bättre av då jag har lätt för att få ont i ryggen.
 
Jag tog en bild förra veckan för att se vad jag utgår ifrån, så just nu ser det ut såhär!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0