Bra träning

Två dagar av riktigt bra träning har nu passerat!
 
Igår blev det först ett pass på gymmet, triceps och axlar. Jag fick till ett riktigt bra pass, så pass bra att jag hade ordentlig träningsvärk även i armarna och det tycker jag kan vara svårt ibland.
På kvällen blev det en 4,3km lång promenad med mamma, riktigt skönt!
 
Idag blev det ett nästan 2 timmar långt pass på gymmet. Körde mage och rygg idag, och det var nog det bästa passet med de muskelgrupperna på riktigt länge. Och jag ökade även lite vikt på ett par övningar.
 
Ikväll lagade jag en ny variant av lasagne, ett recept från BODY. En nyttig proteinrik variant med kyckling och zucchini. Den blev riktigt god och jag fick dessutom 3 matlådor, perfekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0