Stöd

Jag har haft ett enormt stöd ifrån familj och vänner runt omkring mig det senaste året. Som verkligen har stöttat mig genom detta, som fått mig att orka hålla ut när det varit hårt!

Men det finns en person som är extra viktig för mig i hela den här resan, en person som både ger mig ett enormt stöd och även är en stor inspiration för mig.
Den personen är min lillebror, Jesper.
Han stöttar mig enormt genom det här, han finns alltid där och svarar på min frågor och får mig att tänka positivt. Han är extremt värdefull för mig i det här!

Han är inte bara ett stöd utan han är en stor inspirationskälla.
Han var en väldigt vältränad och duktig handbollsspelare innan han åkte på en jävulsk knäskada, korsbandet gick av. Men han har tagit sig tillbaka, både träningsmässigt och är även tillbaka på handbollsplanen. Han är ett bevis på att det går om man bara vill. Han har själv tappat drygt 13kg (tror jag det var).
Vill man, så kan man!

Tack lillebror för att du alltid finns där <3



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Wow - vilken bikinibrud. Skillnaden märks verkligen och jag beundrar din gnista på denna resa. Jag blir faktiskt lite avundsjuk men är nog för gammal och klen för att göra likadant. Håll ut! Vi håller tummarna och är övertygade om att du lyckas.

2012-01-11 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0