Roligare resultat

Det blev inget pass i lördags. Jag passade på att vila när kroppen ändå inte hade mycket ork.
Igår så var jag nere på gymmet i drygt 2 timmar. Körde på rätt så hårt hela tiden. Efter att foten strulat lite så blev det bara 25min kondition, men det blev ungefär 1,5 timma styrka istället :)
Imorse blev det ett hårt pass med kettlebell, rygg och axlar, så nu är jag bra öm och slut i ryggen. Precis som det ska vara ;)

Jag har ju sett resultat på min kropp en stund nu, men nu börjar det även bli lite roligare resultatet eller vad man ska säga :) Jag börjar kunna se musklerna mycket tydligare, speciellt på ryggen så syns det. Det där jäkla fettet som "hängde över" vid bh:n är liksom borta, det hänger inte längre och ryggmusklerna är mer tydliga.
Det är riktigt kul när man ser hur kroppen förändras, hur fettet blir mindre och musklerna större och tydligare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0