Resultat 2011

Det har ju nu gått ett år sen jag bestämde mig för att det fick vara nog med det här, min "övervikt" ska bort!
Under det här året har det gått neråt hela tiden, förutom under ett par månader i somras då jag stod still. Jag har inte kommit så långt som jag hade velat, men jag är nöjd med det jag har åstadkommit såhär långt. Jag får se det som så att det är lättare att hålla fast vid det om det går lite saktare :)


Bilden nedan är från när jag började med detta..




Och detta är nu, totalt 85 centimeter och 6 kg mindre..




Jag kan absolut inte påpeka att jag är smal idag, men jag är bra mycket smalare än vad jag var för ett år sen. Och mindre ska jag allt bli :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0