Bra helg!

Det har varit tyst här i några dagar, men det betyder inte att träningen stannat av. Den gå bättre än aldrig förr :D

Se jag skrev sist så har jag hunnit med en vilodag och tre riktigt bra pass på gymmet.
Fredag: Ben och armar. Ett riktigt bra pass som gjorde att jag var stum i både armar och ben igår.
Lördag: Rygg och axlar. Ett helt galet bra pass, ett av de bättre ryggpass jag gjort. En jäkla träningsvärk i övre ryggen idag!
Söndag: Mage. Det var riktigt tungt mot slutet, men det blev bra. Bakåtvända situps kommer bli min död, inväntar en jävulsk träningsvärk imorgon.

Den kommande veckan är det mycket inplanerat. Spakväll, födelsedag, firande av släkt, fest med vänner, skola, jobb och träning.. Det kommer bli jääääkligt tufft att få ihop det. Men jag satsar på att hinna med 5 pass med träning iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0