Mat

Efter en dryg vecka med massa kolhydrater och annat onyttig mat och dricka, pga födelsedagsfridande och sjukdom, så är det dags att hitta tillbaka igen!
Min mage har varit i totalt kaos nu i flera dagar så nu är det verkligen dags att ordna upp det här.

Så nu går jag tillbaka till att äta den maten som jag gjort innan.
Det vill säga massa av bra protein, grönsaker, frukt och bra fetter :)

Under senaste tiden så har jag verkligen kommit fram till att broccoli är grymt underskattat! Jag har börjat äta det mer och mer istället för pasta, ris och potatis. Funkar riktigt bra!!

Den maten har funkat jätte bra för mig och i kombination med träningen så gick jag ner 3,4kg på drygt 3 veckor. Helt godkänt tycker jag!!
Så nu är det bara att fortsätta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0