Kettlebell

När allting går så jäkla bra så är det ju självklart att någonting ska gå emot. Och denna gång så är det en vattenskada på gymmet som gör att jag inte kan använda gymmet för tillfället :/ Men jag får försöka köra på så gott det går ändå.

Imåndags så körde jag kettlebell.
Igår blev det en timmes simning med Frida och Izabelle.
Idag har jag kört kettlebell igen, ett benpass. Och satan vad det tog, jag är fortfarande stum i benen och dom skakade i över en timma efter..

Jag känner att det är lite tajt med träningen nu resten av veckan, men jag hoppas hinna med det både imorgon och på fredag iaf :)


Jag ska försöka få upp ett inlägg med en massa bilder, där man kan se min förändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0