1,5 km

Simningen idag gick riktigt bra och fick ihop 60 längder, alltså 1,5km, på ca en timma :)
Vilket kändes ordentligt i mina stackars ben som redan led av en skön träningsvärk från igår.

Jag börjar komma igång bra med maten igen nu, vilket känns välidigt skönt. Speciellt för min mage!
Men dock så vet jag att nästa vecka kommer jag inte alls att kunna hålla dieten eftersom jag åker till Hemsedal på söndag och då inte kommer att kunna styra maten tyvärr..
Men jag får köra på fram tills vi åker och sen köra igång igen direkt jag kommer hem!

Jag känner att det har saktat ner alldeles för mycket nu, det går för långsamt. I alla fall om jag ska komma dit jag vill till i sommar! Jag hoppas på att det ska bli lite varmare ute snart så att all snö och is kan försvinna, så jag kan lägga lite mer tid på promenader och även försöka ge mig ut i skogen och springa, om bara min fot tillåter det. Jag och Frida har nämligen pratat om att vi kanske ska anmäla oss till något lopp i sommar, så jag behöver all konditionsträning som jag bara kan få! För just nu är min kondition sämst..



Slänger upp en bild från idag innan simningen. Vet inte om det är så mycket skillnad från sist men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0