Stenhårt!

Trots tentor och Kanadabesök så fick jag ändå till en bra träningsvecka under förra veckan tycker jag :)
Jag ska börja göra en veckosammanfattning över träningen varje söndag tänkte jag för att ha koll på vad jag har gjort. Så det kommer ett inlägg om förra veckan!
 
Idag startar en ny vecka med nya träningspass!
Från och med nu så kör jag på med tre jäkligt tuffa veckor med hård träning och bra kost. Inget godis, inga chips! Jag vet att det kommer bli jäääkligt tufft men jag vet också att jag kan klara det. Bara ge sig fan på´t så går det!!
 
 
Jag började hårt idag. Vid lunch var det gymmet, uppvärmning på crosstrainer och sedan 60min triceps och axlar. Riktigt bra pass! Och ikväll så blev det en promenad med mamma, slutade på 43min och 4,3km. Så en väldigt bra start idag!
 
Nu ska jag strax försöka sova och hoppas komma upp rätt tidigt imorgon. Och jag längtar faktiskt efter morgondagens benpass, alltid lika kul att mosa benen totalt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0