Komplimanger

När man gör som jag och kämpar med vikten och att få tillbaka den där kroppen, så är komplimanger det bästa som finns! Det finns inget härligare än att höra "Vad du har gått ner i vikt", "det syns verkligen att du tränar", "vad fin du är i kroppen". Alla dessa och även ett par till har jag fått höra de sista dagarna. Det är verkligen helt underbart och det får en att bara kämpa hårdare. Tidigare var jag inget bra alls på att ta emot komplimanger, för jag tyckte väl inte jag var värd det. Men idag så lyssnar jag och tar åt mig, för idag är jag verkligen stolt över mig själv och det jag har åstadkommit. Så jag vill bara säga tack till alla som uppmuntrar mig och säger en massa fina ord! <3


Kommentarer
Postat av: Ludde

Du är grym Jennie, fortsätt kämpa även fast du är super snygg som du är! Saknar dig, kram

2012-08-07 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0