Bergsklättring

Skönt att vara tillbaka på gymmet efter ett par dagars vila, men det var nog precis vad min kropp behövde.

Det blev ett triceps och axel pass idag, som avslutades med "bergsklättring" på bandet.
Armarna var verkligen helt slut efter passet och bara skakade, men det är ju en sådan härlig känsla :)
"Bergsklättringen" var riktigt jäkla jobbig och det verkligen rann om mig efter. Den varierar mellan 6 och 18% lutning, vilket känns rätt bra i vaderna efter ett tag. Men riktigt bra träning och det tog drygt 19min att avklara hela sträckan!

Nu har jag precis ätit en väldigt sen men god frukost, och jag bara älskar proteinet. Det är så jäkla gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0