Ben

Så skönt att vara tillbaka på gymmet idag och det gick riktigt bra!
Jag fick ihop ett bra benpass som kändes rätt bra i benen efteråt och även nu. Så vi får väl se om jag har en härlig värk imorgon :)

Passet såg ut såhär..

- 3 set, vadpress
- 3 set, tåhävningar
- 3 set, benspark
- 3 set, lårcurl
- 3 set, utfall
- 3 set, benböj med stång


Eftersom tekniken inte sitter riktigt 100 på benböjen än så vågar jag inte alls lägga på så mycket. Men idag så slängde jag iaf på 5kg till. Liten ökning och är absolut inga stora vikter jag kör på. Men hellre det än att skada mig!


Jag har kommit fram till att min kondition är så inåt helvete dålig, alldeles alldeles för dålig. Jag måste verkligen försöka bättra på den, för det här går fan inte :/ Jag hoppas kunna sätta igång med löpningen ihop med lillebror, och hoppas att min fot fixar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0