Underbara smärta

Vaknade upp i morse med en sjukt brutal träningsvärk i typ hela överkroppen. Men jag hade bestämt mig för att åka ner till gymmet, så det var bara att ta sig upp och hoppa i träningskläderna.

Det blev ett ganska så skönt och lagom hårt pass. Började uppvärmningen på bandet och sen körde jag fokus på bröst och rygg :) Det kändes ordentligt i vissa övningar att jag körde rätt hårt igår för att vara första gången på länge. Men träningsvärk måste vara den mest underbara smärta som finns, då vet man att man gjort som man ska :D

Imorgon får det bli vila från gymmet. Musklerna behöver vila så det får bli en promenad imorgon bitti istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0