Nya tag

Det har varit väääääldigt dålig uppdatering här, men det är ju för att jag har varit i Norge en vecka.

Det har varit enormt mycket onyttigheter den här gångna veckan. Men nu ska det bli bättre igen, och även med träningen.
När det gäller maten så kommer jag forsätta med samma som innan, minimalt med kolhydrater i veckorna och sen får jag äta som jag vill till helgen. Det kan förkomma kolhydrater till lunch i veckorna, men det blir de dagarna som jag jobbat. Just för att jag faktiskt ska orka jobba, min kropp behöver det då.

Träningen så ska jag bli bättre på promenaderna, mer styrkepass hemma och sen ska jag verkligen försöka komma iväg och simma ibland. Förhoppningsvis så kan jag fixa nytt gymkort till nästa lön, vill komma igång där så fort som möjligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0