Gymmet

Idag körde jag mitt första träningspass på gymmet på drygt 3 månader. Men gud vad skönt det var :D Och jag har inte alls tappat så mycket som jag var rädd för att jag skulle ha gjort. De grejerna som jag hade tappat lite på kommer jag nog att kunna bygga upp rätt snabbt igen :) Och jag upptäckte att min kondition är bättre nu än sist jag körde gymmet. Det kände jag tydligt när jag gick på trampmaskinen, flåset funkade bra och jag hade orkat mer men benen tog emot. Men där känner jag att jag kommer kunna pressa mig själv till att bli bättre :)

Jag är så grymt laddad för att köra ordentligt med träningen nu när jag har kortet. Så imorgon är det ner och köra ett pass igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0