Stolt!

Ohhh herregud vilken jävulsk träningsvärk jag har i mina stackars lår!!
Den blev inte skönare av att jag cyklade fram och tillbaka till stationen idag. Dit gick skapligt bra, men hem var ett helvete. Stormen gjorde att jag hade sjuk motvind och det går uppför i stort sätt hela vägen hem! Men jag får väl se det som bra träning ;)

Jag var nere på gymmet för ett pass och jäklar vad jag körde slut på kroppen. Jag bara skaka i hela kroppen och det gör jag näst intill fortfarande. Jag kan ju inte påstå att jag går särskilt snyggt eller att resa sig upp och ner ur soffan är inte heller särskilt vackert. Men va fan, då känner man att man har gjort något och det är allt som räknas :D

Jag måste säga att jag är rätt stolt över mig själv att jag äntligen tagit tag i det här och att jag har kommit igång så bra. Det bästa är att jag märker resultat!! Vågen visar ytterliggare -0,2 kg idag :D

Imorgon kommer månadsmätningen upp :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0