sätta stopp

Jag sitter och tittar på Biggest Loser just nu och det är helt otroligt hur långt människor låter det gå. Det krävs att de ska uppnå 200kg för att börja inse att de väger för mycket..

Jag nådde min gräns den dagen jag ställde mig på vågen och insåg att jag hade passerat 90 kg gränsen. Det var väldigt jobbigt att inse hur långt jag låtit det gå.
Jag är idag under 90 kg igen, och jag kommer inte att tillåta mig själv att passera den gränsen igen. Nu ska jag bara neråt, och mitt mål är att jag ska komma ner till 65-70 kg. Sist jag vägde 65 kg var när jag tog studenten och då var jag riktigt nöjd med mig själv. Men att pendla mellan 65-70kg skulle få mig nöjd igen!

Det tog 2 år för mig att gå upp 20kg. Det tar lång tid att gå ner dom igen, men jag ska gå ner dom igen. Och mitt första mål är att gå ner 10 kg till i sommar!

Med rätt träning, motivation och inställning så vet jag att jag kan göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0