Blandade känslor

Jag har ett par nya svarta byxor som jag köpte för drygt 3 veckor sedan och tycker grymt mycket om. Men nu har jag ett litet problem.. DOM ÄR TYP FÖR STORA!!
Jag gillar det inte alls eftersom dom inte sitter lika snyggt som när jag köpte dom och jag kommer ju tillslut inte kunna ha dom. Men något som jag gillar sjukt mycket med det är ju att då innebär det att jag faktiskt minskar :D
Mina andra svarta, i stort sätt samma modell, från Gina hade jag storlek 42 på men de blev för stora så nu köpte jag storlek 40 på dom här. Och nu är dom på gränsen till för stora. Tanken på att jag snart kommer i par storlek 38 igen är ju underbar, och det kanske också kan medföra att jag snart kommer i några av mina gamla jeans :D

Så ja det är ju lite blandade känslor angående dessa svarta byxor. Fast jag måste dock erkänna att de att dom börjar bli för stora slår det att jag snart måste köpa nya igen ;)

Kommentarer
Postat av: camilla

Sälj dom på tradera sen när dom är som en soppsäck på dig ;)

2011-11-16 @ 21:23:07
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0