Diet

Det känns som att sommaren nu är över, för imorgon börjar skolan och verkligheten igen. Och med verkligheten börjar också en 4 veckor lång diet!

Dieten kommer att bestå av blåbärssmoothie, frukt, kyckling, lax, rotfrukter och sallad. Jag ska göra allt för att hålla mig helt borta från all läsk, vilket är mitt svåraste moment i det här. Allt annat kan jag klara mig utan, det är väl just cola som är det svåra.

Men det kommer jag verkligen köra hårt på enda fram till att jag och Sara åker till Norge i slutet på september. För att nå mitt första mål, som är att gå ner 5 kg till dess, så har jag nu 3,8 kg kvar. OCh jag hoppas att det kan gå. Det blir tufft, men inte omöjligt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ingenting är omöjligt, det fixar du !! :)

2011-08-28 @ 19:24:49
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0