Bilder

Nu är den här bloggen lösenordsskyddad sånu kan jag i stort sätt lägga upp vad som helst här!
Jag kommer att lägga upp före och efter bilder här. Ingen vacker syn, men det är dock det jag ska jobba på. Om inte minst för att jag ska få upp mitt eget självförtroende.

Den första bilden är från januari när jag bestämde mig för att det fick vara nog, att någonting måste göras..




Och nästa bild är tagen för några veckor sedan..



Här ser man att det ändå har hänt lite, (dock inte så mycket alls) men magen har sjunkit ihop lite och är lite smalare på sidorna. Men ansiktet har det hänt lite grann, min dubbelhaka är näst intill borta :)

Ja där fick ni första omgången bilder. Som sagt inte vackert men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0