Februari

Februari har vart en liten svacka nästan, men de har ändå hänt lite saker.
Februari har besått av en vecka med feber och en vecka med semester, så man kan nästan säga att jag bara har haft två veckor till att träna. Men här kommer resultatet för februari..

Vikt , -0 kg
Midja , -2,5 cm
Bröst , -1,4 cm
Under bröst
, -1,0 cm
Höfter , -2,0 cm
Rumpa , -1,2 cm
Lår , -1,7 cm
Överarm , -0,7 cm


Som man ser här så har det inte alls gått som jag har velat :/
Vikten har stått still hela månaden, vilket är så enormt frustrerande. Jag vill att det ska börja hända något igen, men jag får ha tålamod och bara vänta. Det är tur att det händer saker med centimeterna över hela kroppen iaf, det är det som får motivationen att verkligen hålla i sig. Plus att jag mår så mycket bättre av att träna, jag är mycket piggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: