31 maj

Den här helgen var lite konstig, inte som alla andra helger.

I fredags lyckades jag få ledigt och tur var väl det för vid halv 9 på kvällen var de bara att sätta sig i bilen och åka till akuten i Västerås. Då mamma hade fått två duschväggar över sig på jobbet och slagit huvudet i en balk. Så de fick bli en kväll/natt på akuten, det blev 5 stygn i huvudet och en massa blåmärken, även ett svullet knä.
Var hemma vid 2 på natten, då var det bara och försöka sova för jag skulle ju upp och jobba i lördags.

Så efter ungefär 4,5 timmas sömn var det dags för jobb på Bauhaus 8.45 - 14.15 och sen hem igen. Lyckades inte få ledigt på kvällen, var så otaggad för jobb då jag var helt död.
Så hämtade mat med mamma och sen sov en stund innan jag drog mig iväg för att jobba 21.45 - 02.30 på O´learys. Men när jag kommer dit får jag veta att den delen inte ska öppna och bordet därmed är stängt. Så var kvar där till 23 och sen byte jag av folk på nybron och harrys innan jag fick åka hem igen. Tur att jag hade fullt betalt iaf!

Sen var det söndag och dags att jobba igen, denna gången var det 12.30 - 18.00 på Bauhaus, helgens sista pass. Åkte hem till mamma efter det och åt mat, hämtade mina saker och sen hem och pluggade hela kvällen.

Och idag då, måndag idag. Skrev tenta i Installationsteknik på eftermiddagen, och den kändes jätte bra så jag hoppas att jag klarade den :)
När jag kom hem så var jag iväg och handlade lite med mamma, sen återigen hem för att plugga. Kom på vid halv 9 att jag inte ätit, så de blev grillad lax, grillade grönsaker, avokado och lite melon. Super gott!

Nu sitter jag och väntar på att en viss herre ska komma in på msn så jag får någon att prata med :)
Imorgon är det tenta i byggnadsfysik, sen gymmet, lunch hos mamma och sedan bär det av till Strängnäs för min kusins student och efter utspringet blir det Arboga för att fira det :)

Oj vad långt det här blev nu :p
Men jag ska fortsätta vänta tills han kommer in.
hejdå !



Dagens middag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: